Kino Lora sestdienā

Sestdiena tika ieplānota mums ar sievu diviem vien, plāns pavisam vienkāršs, no rīta dodamies uz sporta zāli, pēc tam uz Kino Lora, un tad paciemoties pie Tēva saulkrastos.

Sporta zāle vismaz man kopš pavasara ir ierasta parādība, savukārt sieva gribēja pamēģināt, varbūt ka jāsāk iet ikdienā, to lai viņa pati domā, mans uzdevums paveikts, aizvest viņu uz sporta zāli.

Pēc sporta zāles devāmies uz Siguldu, kur tirzdniecības centrā “Šokolāde” atrodas Kino Lora, par to jau biju dzirdējis, bet nu kādreiz tak pašam arī jāievērtē. Tikām uz filmu “Mārlijs un es“, filma patika, tagad vairāk par kinoteātri – kinoteātris ļoti patika, meitenes, kuras strādāja sestdienā bija ļoti laipnas un atsaucīgas, kas uzreiz lika sajusties īpaši labi, mūsu seanss bija mazajā zālē, kura ir tik forši omulīga. Jau ejot zālē, meitene uzprasa vai nevēlaties pasūtīt kādas uzkodas, šoreiz atteicos, jo gaidot seansu paspējām iestiprināties vietējā kafejnīcā. Teikšu vienu, ja Forumcinemas izdomātu vienā zālē izvietot šādus te sēžamos, tas būtu superīgi, vēl būtu forši ja būtu šādi sēžamies divvietīgi, jo šo klubkrēslu malas tik platas, ka savu sievu gandrīz aizsniegt nevarēju 🙂 Bet nu mazajā zālē 5 rindas, 6 krēsli katrā rindā, liels ekrāns un laba skaņa. Viss ir superīgi, man patika, un sievai arī patika. Biļešu cenas arī pieņemamas

• Pieaugušajiem: 3.00 Ls
  • Bērniem/Skolniekiem/Studentiem: 2.50 Ls

Pēc filmas dodoties uz Saulkrastiem braucām caur Siguldu -> Turaidu -> Raganu -> Sēju, par Siguldu man ir ko teikt, skaisti jau ir, bet vēl par agru Zelta rudenim, nākamnedēļ būs jau ok, iespējams ka aiznākamnedēļ arī. Bet izskatījās, ka daudz cilvēki ir sacerējušies jau šajā sestdienā apskatīt Zelta rudeni, kura vēl nav, auto novietoti visās iespējamās malās, pie Gūtmaņa alas esošā maksas stāvvieta bija pārbāzta, augšā pie Turaidas visas ceļmalas pilnas. Man ir ieteikums, kā vislabāk būtu apskatīt Siguldu, un daudz maz būtu, kur novietot auto, dodamies caur Turaidu uz Raganas pusi, aiz Reiņa trases kalna galā ir krustojums, tur jānogriežas pa kreisi (braucot no Turaidas), un tad mēs tur nokļūstam pie Gaisa tramvajiņa piestātnes, kura ir ne Siguldas pusē, tad dodamies ar kājām izstaigājamies, noejam lejā uz Gūtmaņa alu, dodamies pāri Gaujai, un dodamies uz gaisa tramvajiņu, izstāvam rindu, kas ir diezgan gara (ja esat vismaz divatā, pamainaties uz stāvēšanu rindā), pārbraucam ar tramvajiņu pāri uz Turaidas pusi, un esam pie auto 🙂

Tad nu esam tikuši līdz Saulkrastiem, pie Tēva, kur tēvs uzcepa gaļu, galdā tika celtas diva veida ābolmaizes (neteikšu ka mājās vēl viens veids gaidīja), un tā nu mēs patusējām, un vakarā ap 23 devāmies mājup, kur visu ceļu godīgi nepārkāpu noteikumus, pat braucu lēnāk, drausmīgs lietus un vējš, kurš mašīnu diezgan mētā pa ceļu, ap 2400 esam Rīgā, mājās, un tad ķēros pie Stargate Universe pirmo divu sēriju skatīšanās (par šo seriālu pastāstīšu kaut kad sīkāk, šobrīd nav vērtējuma, bet izskatās cerīgi).

P.S. šobrīd Kino Lora var dabūt draugu karti – apmeklē 4 senasus, un 5 skaties bez maksas (mēs uz diviem paņēmām vienu, un mums jau ir divi zīmodziņi.)